Friday, November 18, 2011

SAYA,TEKNOLOGI DAN MEDIA

“Dengan Nama Allah s.w.t. Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani”

Alhamdulillah akhirnya saya telah berjaya menghasilkan satu tugaasan yang diberikan oleh dr nuru.....saya dapat mengenali software baru dan dapat menggunakan software ini......mekasih terutama sekali kepada  dr nurul kerana memperkenalkan PREZI untuk kami.....Mula2  terasa tekanan di dada apabila teknologi disebutkan...akibat kurang pendedahan saya tidak begitu biasa dengan teknologi....terima kasih kerana memberi ilmu yang amat  berguna..ilmu yang amat sukar untuk didapati sekarang........moga dapat di aplikasikan kelak di sekolah....cikgu kena cilik IT gak tau..hehehehe.......terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi membantu.....di tuju khas untuk MISSWORLDPHYSICS.......jasa mu d kenang di dasar hati...untuk semua TERIMA KASIH.....(^___^)


JOM SAMA-SAMA TENGOK PREZI TERBARU SAYA SELEPAS DIKOMEN OLEH DR NURUL....LET'S ENJOY.....hehehehe




SEKIAN...WASALAM......SMILE ALWAYZ..(^__^)

No comments:

Post a Comment